14. dubna 2019

Sobotní malování

To se stalo včera. Na počítač jsem jít nemohla, v televizi nic nedávali, venku byla tma a do doby, než by chtěl člověk jít spát, bylo daleko. A na jídlo už jsem neměla chuť. Uvědomila jsem si, že mám vlastně tři hodiny zbytečného času a to člověka skoro otravovalo. Možná by se to dalo nazvat nudou. Samozřejmě, že by se dalo ještě uklízet, ale to mi přišlo ještě horší. A pak jsem si vzpoměla, že už dávno jsem chtěla provětrat prastaré vodovky, které snad pamatují ještě základku a ještě je člověk nevypotřeboval. Mám dvoje. Báječně se doplňují. Barvy, které chybí v jednich, v těch druhých jsou a naopak. Akorát žlutá asi už dojde v obou. Musím šetřit. Nevím totiž, z čeho bych jí měla namíchat. Asi to ani nejde. A přitom je tak nenahraditelná.



Pohled z okna

Tento obrázek mě napadl jako první. Víte, co mi dalo za práci trefit jenom tuhle barvu závěsů? A stejně nakonec po naskenování vypadají úplně jinak. Je to pohled do krajiny skrze zavřené okno.
Na obrázku můžete vidět kopce, jehličnatý les a listnatý strom. A hlavně mráčky.


Domeček

A tento obraz má představovat zarámovaný obraz s domečkem. Vlastně, když jsem byla malá, tak jsem kreslila JENOM domečky. Teď jsem to ještě inovovala.

2 komentáře:

Děkuji za komentář