2. května 2019

Jagabab - Strom

Není tomu ani měsíc, co jsem objevila kapelu Jagabab. A musím říct - úžasná kapela. A to od nich znám jen čtyři písně. Jejich hudba povznáší duši. A to hudba jednoznačně dělat má. Ne, jako když v rádiu ve dvoutaktní melodii něco odvyjou a odhoukají.
První píseň, kterou jsem od nich slyšela, je tahle. Je pravda, že když jsem si jí pouštěla poprvé, jen se sklouzla po mém nitru, aniž by do něj nějak hlouběji pronikla. Přesto se ho ale lehounce dotkla a už jsem byla chycená. Především mě zaujal hlas zpěvačky. Ta její procítěnost a koncentrovanost se už dnes jen tak nevidí. Když jsem si to pouštěla po čtvrté, konečně jsem se i zahleděla do smutného příběhu ve videoklipu. Ale ten hlas.
A když si potom pustíte i píseň "Palác", tak zjistíte, že dobře zpívá i ten chlap. :-)


2 komentáře:

  1. Tou hudbou jsi mi připomněla folkmetalovou spojenou s death metalem skupinu Eluveitie. Mám jejich hudbu ráda, i když death metal nemusím u nich mi nevadí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář