26. července 2019

25. den hudební výzvy - Píseň, u které můžu uvolnit všechen svůj hněv

Ach, jak já jsem se na toto téma těšila. Už dávno vím, kterou píseň si mám pustit, když se mé tělo třese nezvladatelným a zničujícím hněvem. Píseň, která funguje ještě lépe, když na ní tančím. Ano, já jsem si na ní opravdu vymyslela taneček. Něco mezi máváním, rychlochůzí a epileptickým záchvatem. Tato hudba přece obsahuje všechno. Je to můj ryze soukromý tanec. Dá se říci automatický tanec. To když automatická kresba nestačí. V podstatě taková forma dinamické meditace. Nikdo mě při tom nesmí vidět a přesto si pohrávám s myšlenkou, že to jednou natočím a dám na youtube. Ale já nemám čím natáčet a stejně nesnesu pohled na sebe samou. I zrcadlu se raději vyhýbám. Tenhle komplex musím ještě zpracovat. :-)



2 komentáře:

  1. Miluju instrumentální hudbu...
    Díky za typ, rozhodně bych se na video, jak tancuješ (pokud by někdy bylo) ráda podívala...
    Taky se někdy nechám unést hudbou, tančím si jak chci (když mě teda nikdo nevidí), je to hrozně uklidňující...
    Vkládám do toho emoce a pak mi je mnohem líp
    Ráda na tvůj blog ještě zavítám

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, Cruadalach!  Tohle album je úplně úžasné pro jakoukoliv situaci. Cítíš se odhodlaně? Cruadalach. Cítíš se slabě? Cruadalach. Chceš někomu nafackovat? Cruadalach. Hotel? Trivago.Mimochodem výzva zní dost zajímavě, to je přesně ten typ výzvy, do které bych se i mohla zapojit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář