13. ledna 2020

Přečtené knihy za rok 2019

Dobrý den. Rok 2019 byl nejsilnější rok, co se čtení knih týče. Tedy alespoň od doby, co si dělám statistiku četby. A tu si já vedu zhruba od roku 2016. Ano, letos jsem přečetla čtrnáct knih. Kde kdo by řekl, že je to pořád málo. Dokonce jsem se i setkala s jedincem, který se chlubí, že přečte 50 knih za rok. A kdy teda stíhá jíst, spát, chodit do práce, chodit na procházky a uklízet? Den takového člověka musí být dlouhý 96 hodin. Ne, neodbočujme myšlenkami někam za roh.
Takže tedy čtrnáct knih. A to jen díky tomu, že jsem si uvědomila, jak příjemné je sednout si na jaře s knihou na sluníčko a v létě do stínu. Čtenářský rok 2019 se nesl mimo jiné i v duchu fantasy příběhů. Těch bylo osm. Vlastně devět. Jakým směrem se bude ubírat tento rok, to nevím. Možná že si něco přečtu ještě jednou. Ať tak, či tak, za rok 2020 hodlám přečíst 15 knih. Jak se mi to povede, to ukáže čas.



1) Metro 2035
  • Autor knihy - Dmitry Glukovsky
  • 384 stran
  • sci-fi

2) Den svatého Ignora
  • Autor knihy - Pjér la Šéz
  • 348 stran
  • Duchovní román

3) Vraždy v norimberských ulicích
  • Autor knihy - J. Sydney Jones
  • 303 stran
  • Detektivní, triller

4) Nástroje smrti - Město z kostí
  • Autorka knihy - Cassandra Clareová
  • 411 stran
  • Fantasy

5) Nástroje smrti - Město z popela
  • Autorka knihy - Cassandra Clareová
  • 390 stran
  • Fantasy

6) Nástroje smrti - Město ze skla
  • Autorka knihy - Cassandra Clareová
  • 474 stran
  • Fantasy

7) Maso od šibenice
  • Autor knihy - Petr Hudský
  • 194 stran
  • historické


8) Sága prokletých - Morová rána
  • Autorka knihy - Margit Sandemová
  • 348 stran
  • Fantasy román

9) Sága prokletých - Hon na čarodějnice
  • Autorka knihy - Margit Sandemová
  • 295 stran
  • Fantasy román

10) Sága prokletých - Propast
  • Autorka knihy - Margit Sandemová
  • 333 stran
  • Fantasy román

11) Sága prokletých - Touha
  • Autorka knihy - Margit Sandemová
  • 310 stran
  • Fantasy román

12) Krásní mrtví - Jonas
  • Autorka knihy - Eden Maguire
  • 271 stran
  • Fantasy

13) Lví hříva
  • Shelly Laurentsová
  • 448 stran
  • Román, pro ženy, fantasy

14) Strážný anděl
  • Julie Garwood
  • 311 stran
  • Román, pro ženy

6 komentářů:

  1. Mno... já si nevedu statistiku, ale řekla bych, že padesát knížek za rok dám... Čtu rychle, hodně toho přečtu v autobusech a vlacích, něco i v pauze na oběd a před spaním, a občas prostě potřebuju úplně volný odpočinkový den, a to jsem schopná číst od rána do večera a zhltnu toho opravdu hodně
    Seznam je zajímavý. Co se Ti z něj líbilo nejvíc?

    OdpovědětVymazat
  2. Máš zajímavý seznam četby Statistiku si nedělám, ale i bez ní vím, že minulý rok to u mě byla bída... Letos jsem si stanovila 12 knih

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! Já předchozí rok měla nejslabší, přečetla jsem jenom 13 knih (jsi lepší! ), dokážu přečíst daleko víc. Ale jen proto, že začal můj život s přítelem. Stěhování, jiné prostředí, hledaní práce a tak Vidím, že tvé knihy mají kolem 400 stran, ty moje měli i míň Těším se na další články, dám si tě do oblíbených, smím že jo, že jo?

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak to potom jo. Při dlouhém dojíždění se čte dobře. Já právě nikam nedojíždím, a tak nemám čas, respektive klid.[2]: Jsi můj člověk. [3]: Jo klidně si mě dej do oblíbených

    OdpovědětVymazat
  5. Já jich přečetl skoro rovnou stovku, bez devadesáti čtyř.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář