10. února 2020

Hledání draka

Dobrý den, milí čtenáři. To bylo nějakých keců, že sem budu dávat fotky z procházek. A nic. Tedy mám už tři sady fotek, ale tak nějak se nevyskytl vhodný kairós pro článek s nimi. To je třeba napravit. Takže vzhůru na shlédnutí fotek z 26.1 2020. Ano, vím, je to už dávno. A ani si už nepanatuju, jak jsem tuto procházku prožívala.

Jako první mě tenkrát zaujaly tyto houby. Myslím, že už jsem tenhle ztrouchnivělý pařez s houbami fotila mnohokrát. Ale letos jsou opravdu hezké. A nevadí jim ani teplota kolem nuly. A ten mech...



Dále jsem si všímala jinovatky na porostech u cesty. Pamatuji si, že kolem mě každou chvíli projelo nějaké auto a že mě štvalo, že nemám klid na focení. Možná bych v neděli auta zakázala, abych měla na svých procházkách soukromí.


A tady je jinovatka z větší blízkosti.


Šla jsem dál. Byla jsem až v tajemné oblasti za kravínem. Tajemné proto, že jsem ji začala objevovat až v pozdější době. Skoro až v sedmé nebo osmé třídě. Není to tedy procházkové místo dětství. A dokonale jsem jsem si to tam zmapovala až docela nedávno.
To, co vidíte na fotce je magický kopec, ohledně kterého se unáším představou, že to kdysi mohla být sopka, či že kdysi se tu pořádaly a možná ještě pořádají magické rituály nebo dokonce, že uvnitř toho kopce odpočívá drak. Ať tak, či tak, vždycky tu cítím takovou zvláštní atmosféru.
Fotku s tímto místem jsem tu dávala už několikrát. Zasněženou verzi i dubnovou verzi se zelenou trávou. Ale tuhle podobu ještě ne. Ne že bych to chtěla znázorňovat čtvero ročních dob. To by mě ani nenapadlo. Ale jsou místa, která prostě přitahují vaší pozornost v každé době.
Ten den mě ale zaujalo něco jiného. Vidíte v té nahnědlé barvě takový ten zelený půlkruh v dolní polovině fotky? Opět se otevřel nový prostor pro mýtus. Proč všude je tráva hnědá a zrovna tady je zelený pruh? Co se stalo?


Abych pravdu řekla, opravdu vždycky doufám, že to vyfotím nějaké paranormální jevy. Nebo aspoň nějakou vílu nebo skřítka. Smůla. Nikdy se to nepodařilo. Ale ty lišejníky na těch kamenech...


Jsem přesvědčená, že tady na tomto místě je také cosi magického.

3 komentáře:

Děkuji za komentář