23. prosince 2020

Adventní kalendář 2020 (23. 12.) - Vánoční svařák

Ano, já si uvědomuji, že dle odborné terminologie se správně říká "horké víno" a že svářák je chybný název, ale dělejte, že to nevíte a užívejte si další drabble o sto slovech. které jsem dodělala teprve před minutou.

To jsem si jednou chtěl na Vánoce dopřát svařák. Tak jsem se rozhodl, že si zajdu k nedaleké hospůdce, kde mi ho u okýnka rádi prodají. Vystál jsem si frontu, a když jsem se dostal na řadu, sdělil jsem číšníkovi svou objednávku. O chvilku později jsem dostal vrchovatý kelímek s tím lahodným nápojem. Následně jsem se vydal opět k domovu.
Během chůze jsem ale bryndal pití po zemi. Musel jsem prostě upít alespoň jeden doušek. Jenže náhle, kde se vzal, tu se vzal, stál opodál policista a přísným hlasem se ptá: „Občane, to nevíte, že se na veřejnosti nesmí pít?“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář