4. prosince 2020

Adventní kalendář 2020 (4. 12.) - Výšivka: Zvonky

Tohle je první a poslední vyšívaná věc v tomhle adventním kalendáři. Tyhle zvonečky, ač jsou veliké 10 centimetrů, mi trvaly několik let. Jsem pomalá, co? Já to mám vždycky v návalech. Čtrnáct dní v kuse vyšívám a pak půl roku nic. Ať tak, či tak, je to dobrá zábava k televizi. Tu už si ale raději ani nepouštím.


Pokud bych si to měla zhodnotit, moc se mi nepovedla ta mašlička. Je taková zubatá. U těch zvonků už to pak bylo lepší. To už jsem to vyšívání měla procvičené. 
Nicméně s tímhle počinem jsem si na sebe ušila novou zodpovědnost. Zavedla jsem sem totiž rubriku ruční práce. To jsou věci. A to jsem se tomu vyhýbala celé léta, jako čert kříže. Ale uznejte sami. Pod štítek Kresby se to nehodí a grafika to také není. 

1 komentář:

Děkuji za komentář