7. prosince 2020

Adventní kalendář 2020 (7. 12.) - Zasněžená chaloupka

 Ach, to jsem se zase pokoušela kreslit. Vzala jsem voskovky a uskutečnila to, co se mi v hlavě rodilo už dlouho. Zasněžená chaloupka zasazená do zimní krajiny. Tolikrát jsem to zkoušela a tolikrát se mi to nepovedlo. Nakonec tahle verze byla asi nejlepší. Na obrázku se mi nejvíc líbí ta hromada dříví úplně napravo. Nebyla vůbec lehká. Nevěděla jsem vůbec, jak takovou hromadu nakreslit. Věděla jsem ale, že v jednom dílu seriálu „Slovácko sa nesúdí“ hromadu s dřívím měli. A tak jsem si ho pustila a mohla začít tvořit. Když jsem to ukazovala pak mamce, říkala, že to vypadá, jako uhlí. No posuďte sami. 


4 komentáře:

  1. A nemohl by to kompromisně být milíř? :)
    Ale je to pěkné, a jediná barva tomu sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych se dívala na obrázek bez jakékoliv informace, neřekla bych, že je to uhlí. Hromada uhlí by hlavně v takovémto tvaru sama nedržela... a co jsem zažila, uhlí se většinou hned někam schovává :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já malování voskovkami nikdy nemusela.. vždy jsem preferovala tužku. :) Těžko říct, co je to za hromádku.. Možná by trochu vypadala jako uhlí, ale to by v takovém tvaru nedrželo.. takže logicky je to dřevo! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář