13. ledna 2021

17. listopad v přírodě

Někdy na konci července jsem usoudila, že mám už vyfocených fotek příliš mnoho a že fotím rychleji, než zveřejňuji na blogu. A tak jsem si na své procházky dlouho foťák nebrala. Byla potřeba pauza. Teprve v poslední třetině podzimu jsem se rozhodla, že nastal čas pauzu ukončit.

17. listopad je slavný den. Všichni víme, čeho je to výročí a každý na něj má svůj vlastní pohled. Někdo si užívá volného dne u televize a někdo už jen z principu chodí demonstrovat a už z toho má docela i dlouholetou tradici. V takové zimě. Já jsem ten den šla na procházku a to víte, že jsem si dala sakra záležet, abych nepotkala žádné lidi. Ti přece jen narušují rozjímání.

U první fotky zrovna začneme docela odvážně. Poslední dobou se totiž docela zaměřuji na UFO mraky. Tedy mraky, které svým tvarem připomínají létající talíře a někteří lidé dokonce tvrdí, že v takových oblacích, se dokonce ty mimozemské lodě maskují. Nevím, co je na tom pravdy. Já se pořád zdráhám tomu plně uvěřit. To mi ale nebrání tyto mraky fotit. Například tenhle UFO mrak je pěkný.


Touto fotkou jsem se zase snažila ztvárnit ponurou atmosféru. Je na ní bodlák a nějaké ty malé  jasany bez listí. Přesto tam ale něco k dokonalému efektu chybí. Nevím ale co. 


A tady je ten náš pes zblízka. Ten den asi musely být nějaké erupce na Slunci, protože výjimečně dobře pózoval. Když on je Ňuf vzácná rasa, která ještě není moc známá. Něco jak kříženec jezevčíka a německého ovčáka?
A mám vizi. Z tohohle obrázku by byly dobré puzzle na 500 dílků. Čím těžší, tím lépe, ne?


A tamhle v dáli asi někdo strašlivě zatopil. Kouř je vidět na hony daleko, ale přesto nejde přesně poznat jeho zdroj. To kvůli tomu neproniknutelnému houští, které je vyšší než já.


V tomhle ročním období jsem asi ještě nefotila tento rybník, že ne? Přijde mi nějaký vypuštěný nebo co. Zkrátka ten den byl nějaký divný. Je to jasné. To udělalo to UFO. :-) 


Houby prý rostou celý rok, pokud je dostatečně vlhko a není vyloženě mráz. A tak se může stát, že i já na nějaké narazím. Viděla jsem i muchomůrky, ale ty se mi vyfotit nepodařilo, protože byly moc v křoví a díky tomu jsem nemohla zaujmout správný úhel focení. A lámat nějaké klacky jenom kvůli fotce se mi také nechtělo. Tak se budete muset spokojit aspoň s těmito hnusnými.


A nakonec kachny. Bez těch by to přece ani nešlo. To je škoda, že tam nikdy nejsou labutě. Ty bych vyfotila moc ráda.

1 komentář:

  1. Také fotím rychleji, než zveřejňuju. Pak se mi to hromadí v archivu. Ňuf se jmenuje i jeden z mých kocourů, trochu mě tato shoda jmen pobavila. Udělat z fotky puzzle je dobrý nápad :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář