10. ledna 2021

Květinový ráj

Dobrý den, mil čtenáři. Venku je zima sníh a mráz. Tak proč si na chvíli nepřivolat léto. Dneska pro vás mám fotografie z 5. července a 12. července. A ani u jedněch netuším, kde byly foceny. Zapomněla jsem to.

Tak tedy začněme tím 5. červencem. Tohle kvítí se mi vždycky velice líbilo. Roste hodně na loukách a  u cest. Tady je ale vyfocené dost špatně. Asi byl ten den moc velký hic. To bych si jinak dala více záležet.


Tady je zase heřmánek a vlčí mák. Někdo mi kdysi řekl, že se nehodí červená k zelené. Příroda nám ale ukazuje, že k zelené se hodí prakticky všechny. No nemám pravdu?


Tak, a teď fotky ze 12. července. Já miluji svlačce. Jsou takové něžné, poddajné a přesto velice odolné a téměř nezničitelné. Co můžou, to omotají. Těžko se hledá, kde jsou zakořeněné. Jejich roztomilé a  hezoučké kvítky jsou ale nepřehlédnutelné.


Jediná fotka, která se mi z této série líbí, je tato. Má všechno, co má mít. Ideální souhru světla a stínu, padesát odstínů zelené, mech a kapradí... Na tom místě by si člověk hned lehl a usnul... kdyby se nebál klíšťat.


A nakonec třezalka. Prý je velice léčivá a působí proti špatné náladě. Ačkoliv, mně úplně stačí, když jí vidím. Je to takové sluníčko.


A víte, že jsem si dala závazek, že budu dávat článek na blog jednou za tři dny? Schválně, jak dlouho to vydržím. 

5 komentářů:

  1. Juuu, je hezké připomenout si léto, když je venku taková činá a hromady sněhu. Ona i ta zima má něco do sebe, ale zkrátka mam raději tepleji :-) Jinak hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám nejraději jaro a podzim. V létě je obvykle moc horko a v zimě zase moc zima. Ale naučila jsem si užívat všechna roční období, protože v každém je něco hezkého.

      Vymazat
  2. Yes! Přesně tohle jsem potřeboval. Trochu léta a zeleně na promrzlou duši. Pro dnešní dny přímo ideální.

    Jednou za tři dny dát článek by pro mě byl hardcore. Jednou týdně vypotím text a ještě se u toho rozčiluju, že tím trpí kvalita :D Ale držím palce, ať ti to vydrží co nejdéle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v zásobě mnoho starých fotek. Dokud je budu mít, tak to asi dodržovat budu. A pak se uvidí. To pak asi dlouhou dobu zase nebudu zveřejňovat nic.

      Vymazat
  3. Už aby to léto tady bylo. :) Wau ten závazek je dost náročný, já jsem ráda když na blog něco uveřejním jednou nebo dvakrát do měsíce. :D Držím ti palečky, abys měla mnoho nápadů na příspěvky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář