7. ledna 2021

Přečtené knihy za rok 2020

Dobrý den, vážení čtenáři. Teď v lednu mám obvykle ve zvyku zveřejňovat seznam knih, co jsem přečetla v předchozím roce. Neměla bych na tohle zveřejnit nějakou samostatnou rubriku? Už bych tam měla pátý článek. Možná časem. Třeba se někdy v budoucnu rozhodnu psát recenze na to, co jsem přečetla a pak to všechno naflákám pod štítek "Přečtené knihy". Jenže recenze já psát neumím a asi by mě to ani nebavilo.

 Loni touhle dobou, jsem se chvástala, že v roce 2020 přečtu 15 knih. Jak to ale dopadlo doopravdy?

Ve skutečnosti jsem jich ale přečetla jen sedm, což je o polovinu méně, než v roce 2019. Možná bych jich zvládla více, jenže nebyl na to dostatečný klid. To je ta nevýhoda uzavření škol. Obě ségry jsou doma a já nemám kam zalézt. Dále jsem dělala ten Adventní kalendář a to nějaký ten čas a energii zabere. Také jsem více kreslila. Navíc v roce 2019 jsem byla třikrát nemocná. To se to pak čte. Letos jsem nezastonala. To nic. Přejděme k tomu seznamu.


1) Případ Flavie de Luce – Koláč s kapkou jedu

  • Autor knihy - Alan Bradley
  • 317 stran
  • Pro mládež, Detektivní

 

2) Případ Flavie de Luce – Vražda není hra

  • Autor knihy – Alan Bradley
  • 294 stran
  • Pro mládež, Detektivní

 

3) Temné tajemství nesmrtelného Saint-Germaina

  • Autorka knihy – Johana Mariana Burg
  • 228 stran
  • Mysteriózní

 

4) Den svatého Ignora

  • Autor knihy – Pjér la Šéz
  • 348 stran
  • Duchovní román

 

5) Stopy tajemství

  • Autorka knihy – Eileen Goudgeová
  • 479 stran
  • Román

 

6) Leonardův stín

  • Autor knihy – Christopher Grey
  •  320 stran
  • Historický román

 

7) Pod ochranou stínů

  • Autorka knihy - Helene Tursten
  • 234 stran
  • Detektivní
A kdybyste náhodou chtěli vědět, co jsem četla v minulých letech, navštivte:


12 komentářů:

  1. Úplně tě chápu - když není kam, zalézt čte se těžko :( Ale je hezké, že jsi měla čas na jiné věci ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, také na čtení potřebuji klid. Ale určitě si mě inspirovala, minimálně s knihou Temné tajemství nesmrtelného Saint-Germaina.
    P.S. také přeji úspěšný nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že ta kniha je celkem zvláštní. Každopádně přečtení nelituji.

      Vymazat
  3. Myslím, že za minulý rok jsem toho moc nepřečetla. O rubrice na knihy už jsem také přemýšlela, jenže psát recenze není zrovna můj obor, většinou z toho vyleze nějaká slátanina :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, člověk by se někdy neměl nutit do něčeho, na co se necítí.

      Vymazat
  4. Já si myslím, že dost knížek jsi přečetla i tak, ne vždy je čas a nálada na čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak hlavně, jeslti tě knížky baví, nemusí jich být mnoho :) jinka z těchto jsem žádnou nečetla

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobrý nápad s tou rubrikou. :) Na čtení je třeba klid to je pravda. Já se taky nedokážu soustředit na knížku, když je hluk. Přiznám se, že žádnou z těchto knih jsem nečetla.

    OdpovědětVymazat
  7. Ani já moc loni nečetla, letos to napravím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář