9. dubna 2021

Než se zešeří

Dobrý den, drazí čtenáři. Dneska si ukážeme fotky z 24. ledna. Oproti těm minulým sníh malinko odtál. Ale to vůbec nevadilo. Stejně se většinou při svých procházkách často držím mimo cesty, tak alespoň se člověk nemusel tolik brodit. Zato ale foukal poněkud ledový větřík.

Ten den jsem šla na kopec za naší vsí. Chtěla jsem ještě víc zasněžených výhledů. Měla jsem tenkrát totiž strach, že o ten sníh přijdu, tak jsem ho přece musela vyfotit co nejvíc. Už totiž dávno není samozřejmosti, jako před lety. 



Na procházku jsem tehdy vyrazila k večeru. A ačkoliv bylo ještě světlo, na nebi už byl viděl měsíc. Není to nic moc. Na tyhle věci člověk potřebuje asi lepší aparát. Přesto to sem ale dám. 


Tady jsem se snažila vyfotit zajímavé mraky. Na fotce ale nejsou vidět. 


A je zajímavé, že tady na této fotce to vypadá, jako vy už byla tma...


...zatímco tady je světlo. Stačilo jenom popojít natočit se jiným směrem. Já si to nedovedu vysvětlit. Snad je to tím že ten vítr zase odfoukl veškerou oblačnost někam pryč. To někdy udělá hodně. A je také možné že jsem před tím stála u nějakého stromku, který mi tam vrhal stín. To už se nikdy nedozvíme.

5 komentářů:

  1. Tak ty fotky s měsícem a začínajícím večerem jsou luxusní!!Obloha na dvou posledních fotografiích krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Sníh se musí zdokumentovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten měsíc <3 Škoda, že kolikrát člověk nemá pořádné zařízení, aby jej vyfotil, jak je krásný :-) Jinak moc krásné fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář