1. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (1. 12.) - Vánoční (zimní) oddělovač 2021

Dobrý den, vážení čtenáři. Rok se s rokem sešel a já jsem pro vás opět nachystala Adventní kalendář. Pouštím se do toho zas, ačkoliv vím, jak to bylo minule náročné. Ráda bych řekla, že všechno se dělá lépe, když je to lépe rozvržené. Jenže já vůbec nic rozvržené nemám a inspirace také chodí, jen když se splete. :-) Navíc to vypadá, že jsem v tuto dobu se svými výtvory úplně stejně pozadu, jako jsem bylo loni touhle dobou. Ale já to zase zvládnu. Já si věřím.


A začneme, jak jinak, než oddělovačem, který opět budete vídat po celých následujících dvacet tři dní, když nepočítám dnešek.

Tentokrát jsem ho měla hotový velice rychle. Už jsem věděla, jak se oddělovače vytváří a měla jsem i vizi, jak má vypadat. Vlastně to není žádný grafický zázrak. Je to jen vločka s čárou Svůj účel to však splní. Snad se vám tedy bude alespoň trošku líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář