10. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (10. 12.) - Koláž: Vánoční stromky

Tohle je vůbec poprvé, co jsem, jako příspěvek do adventního kalendáře použila koláž. A patrně nebude poslední. Měla jsem přibližnou vizi, jak by mělo dílo vypadat. Nějaký nalepený oválný rámeček, pozadí bílé nebo nakreslené pastelkami a vystřižený vánoční stromeček.

V krabici se zbytky časopisů jsem nalezla nějaké vánoční číslo Chvilky pro tebe a podařilo se mi v ní nalistovat vhodnou stránku. Byla na ní jakási reklama. Ta ale obsahovala vánoční prvky. Takže jsem jí vytrhla, ustřihla tak, aby to ve velikosti formátu A5 a vystřihla jsem no ní oválnou díru. Vzniklý útvar jsem nalepila na papírový podklad. Doprostřed jsem pak nakreslila zimní krajinu. Následně jsem hledala nějaký vánoční stromeček, který bych tam mohla nalepit. Jeden jsem našla, ale nepovedlo se mi to vystřihnout hezky. A beztak byl moc malý. Ve Chvilce pro tebe už žádný jiný nebyl. Musela jsem shánět dál. Nakonec jsem nalezla v jiném časopise obrázek se zasněženým barákem, u kterého byly smrky. Tentokrát jsem stříhala mnohem opatrněji a povedlo se. Ty jsem také nalepila. Ještě to chtělo ozdoby. Naprosto přesně jsem věděla, kde je vzít. Vzala jsem děrovačku, nějaký leták z Billy a nadělala pár koleček. Ty jsem pak s velkými obtížemi nalepila na stromy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář