20. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (20. 12.) - Přísnost musí být

Zdravím, milí čtenáři, vítejte u další části Adventního kalendáře 2021. Tentokrát jsem se rozhodla napsat drabble, ve kterém jsem se pokusila zpracovat jeden z mnoha vánočních nešvarů. Jestli vás zajímá, jaký,  zjistíte to, až rozkliknete celý článek.

V podstatě toho mám moc. Všechen ten úklid, výzdoba a cukroví. A aby toho nebylo málo, musím ještě dokoupit poslední dárky. Úplně nejhorší je, když se někoho zeptáte, co by chtěl k Vánocům, a on odpoví, že nic nepotřebuje. To by člověk vyskočil z kůže.Já vím. Vlastně lidem říkám to samé. Ale když to zažíváte z opačné strany barikády, je to zlé.

Prostě by mi vyhovovalo, kdyby napsali seznam se svými přáními, co by chtěli mít pod stromečkem. No zkrátka příští rok, když někdo řekne, že nechce nic, bude jednoduše bez dárků. Tak je to správné. Přísnost musí být.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář