22. prosince 2021

Adventní kalendář 2021 (22. 12.) - Na vánočním stole

Zdravím, drazí čtenáři. Je 22. prosince a toto je další článek do Adventního kalendáře. Pomalu, ale jistě se chýlíme ke konci. Myslím, že si všichni oddechneme, až bude 25. prosince. 

Tentokrát je opět na řadě kresba. A jako vždy jsem nevěděla. co nakreslit. Nicméně mě napadlo, zadat do vyhledávače"Vánoční tradice". Doufala jsem, že naleznu nějaký pěkný obrázek, kterým se budu moci inspirovat. A našla jsem tento. A abych pravdu řekla, ani jsem se neobtěžovala snažit se o to, aby můj výtvor  vypadal stejně, jako předloha. Ani by nemělo cenu se o to pokoušet. Leda že by člověk ustřihl kus toho papíru, aby měl alespoň stejný poměr velikostí jeho stran. 


2 komentáře:

  1. Vidím, že sis vybrala k nakreslení vánoční tradici krájení jablek - hvězda či kříž. A kresba se ti povedla.
    Ps: Přeji šťastné a veselé Vánoce a svátky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář