19. června 2022

Přijde bouře?

Zdravím, milí čtenáři. Dneska to bude rychlé. V této sérii jsou totiž jenom tři fotky. Ona vůbec ta procházka z 29. května byla taková krátká. Vlastně celý drn bylo hezky a svítilo sluníčko. Já ale vyšla až tak kolem páté. Ale to už se na nebi shlukovala nějaká oblačnost a foukal lehce studenější vítr. Vlastně je to taková malá vzpomínka na dobu, kdy ještě nebylo takové vražedné vedro. Jinak ale bylo docela fajn. 

Na této fotce můžete shlédnout Jak sluníčko hezky svítí skrze větve stromu Takový pohled je vždycky velice úchvatný.


Ovšem na téhle straně to vypadalo děsivě. Monumentální a zlověstné mraky, které jakoby věstili příchod bouře. Avšak vzhledem ke směru větu bylo už dopředu jasné, že nás to obejde širokým obloukem. Avšak, už jsem byla i svědkem tomu, že se vítr změnil z minuty na minutu.


A tady už jsem dávno na zpáteční cestě. Ještě jednou jsem potřebovala vyfotit tu ďábelskou oblačnost. Jak říkám. Působivou oblohu já dovedu ocenit.
Ta bouře nakonec nepřišla. Nicméně v noci nám to bylo vynahrazeno silným deštěm. Nebo to bylo až druhý den? To je fuk.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. https://lgbt-fanfikce-povidky.blogspot.com/2022/06/konec-1-souteze.html?m=1

      Vymazat
  2. Já bouřku nemám vůbec ráda, bojím se. Ovšem déšť by to chtělo, u nás pršelo jenom chvilku a konec. :/ Zase vedra...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář