12. června 2022

Den plný slunce

Zdravím, milí čtenáři. Dnes jsem tu s další várkou fotek. Tentokrát z 22. května. Ten den bylo tak nádherné počasí. Sluníčko, trochu větřík, ani horko, ani zima. Tak akorát. 

Tento úsek jsem fotila už loni na podzim. Dokonce se mi podařilo zaujmout skoro tu samou pozici. Toto místo má své kouzlo za jakýchkoliv podmínek. Každý den má ta krajina něco do sebe. Na rozdíl od světa lidí. Ale to už je zase jiný příběh.


Tohle je také krásný výhled.


Tady jsem se zase pokoušela vyfotit zvonky. To je zrovna ten příklad toho, jak je důležité zaujmout ten správný úhel při focení. Tady jsem to zrovna asi nevychytala. 


Zde mě zase zaujala tato rostlina. Vyčnívala nad jinými, takže nebylo možné ji přehlédnout. Nenašla jsem, co je to přesně za druh, ale asi je to něco z čeledi hvozdíkovitých. 


NA tomto místě mě zase zaujala ta kombinace zelené, žluté a tmavě růžové.


A tady už jsme na návsi. Rostou tam takové okrasné hlohy s růžovými květy. Vždycky když kvetou, vypadají náramně. 


Zblízka vypadají asi takhle.


Tohle jsem fotila o tři dny později. Je to klematis. Loni byl takový mrzácký. Vypadal že nepřežije. Ale letos se nějak vylepšil. 

2 komentáře:

  1. Jé, to je tak moc krásný. Vždycky mě s fotkami velice potěšíš, sálá z nich naprostá krása a energie ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář