20. srpna 2022

Střípky letní krajiny

Zdravím milí čtenáři. Dneska tu máme zase jednou fotky ze dvou různých dnů. těch prvních šest je z 7. srpna a jsou focené v okolí mé vsi. A ty zbylé dvě jsem pořídila 13. srpna, když jsem byla u babičky v Protivíně. 

Jako první se tedy pojďme podívat na fotky vesnické. Tyto stromy jsem naposledy fotila v roce 2018. Tehdy byl podzim a jejich listy byly zbarvené do ruda. 


Dále tu máme velice působivé vlny na rybníce. Foukal vítr tak akorát, aby se takové vytvořily.


A tady ještě jedny o dva kroky dozadu. :-)  


Poté jsem chtěla zvěčnit. jak už červenají jeřabiny. Ty ovšem nejsou vidět. Ale ta tma vzadu vypadá strašidelně. 


Tuhle jabloň jsem také fotila několikrát. Asi se někdo zbavil té uschlé větve. Nebo po letech opět obrostla. Jedno je jisté. Letos má opět hromadu malých jablíček, co jsou jedné až někdy na začátku listopadu. A to ještě s přimhouřením obou očí. 


Až do nedávna jsem si myslela, že už tu mám všechna vývojová stádia černého bezu. Poupě, květ a černé kuličky. Jenže jsem zapomněla na plody, co jsou ještě zelené.


A teď ty fotky z Protivína. Ten den se vzduch ani nehnul a bylo takové dusno. Očekávala jsem večer bouřku a ta vůbec nepřišla. 
Na tenhle rybník prý chodila mamka se svými sourozenci v zimě bruslit. Mě se ale nejvíc líbil tento ohnutý strom. 


A také tam byl vodník. Přišla bych ho vyfotit víc zblízka. Ale nechtěla jsem, aby mi koukalo seno z bot, protože jsme chtěli jít ještě na náměstí. Ale asi by to tam nikdo neřešil. 

2 komentáře:

Děkuji za komentář