6. září 2022

Co jsem přivedla na svém blogu k dokonalosti?

Dobrý den, drazí čtenáři Toto je již 9. téma v blogové výzvě. Tentokrát prý mám psát o věcech, na které jsem expert. Nejlépe ve spojitosti se svým oborem, který mě živí. Ne nebojte. O firmě, kde se balí hnojiva a kde se balí hnojiva a kde pracuju, psát nebudu. Některé věci není třeba rozmazávat ani na internetu. Když mám noční můry, tak se mi většinou zdá o běžném dnu v práci. 

Ale když už jsme u toho, tak ať dělám cokoliv, tak vždycky se najde celá řada lidí, kdo je v tom lepší, než já. Tak to vždycky bylo. Ve školce, ve škole, teď i v zaměstnání. Prakticky si všude polovinu svého času připadám jako trotl. Ne, že bych za každou cenu potřebovala být nejlepší. To fakt nechci. Když se zase u nějaké drobnosti ukáže, že mi jde, tak mám pocit viny. Cítím se jako podvodník, který snad okradl někoho druhého o jeho schopnosti. Vím, že to není pravda. Stejně se mi to ale tiše a nenápadně vkrade do podvědomí. No, lepší se v tom nehrabat. 

Tak mi asi zase nezbývá nic jiného, než psát o svém blogu. Takže v čem všem, co se ho týká, jsem vlastně expert? 

1. Přehlednost menu

Ano. Je to tak. Za ta léta jsem své menu tak zdokonalila, že už je úplně k mé spokojenosti. A to je máloco v tomto světě. Na úplněm začátku mého blogování to byl jenom prachobyčejný seznam. A to vcelku nepřehledný. A to jsem ty rubriky seřazovala tak, jak jen to šlo. Většinou podle abecedy. Kdepak bych tenkrát uvažovala o nějakém rozčlenění na několik částí. S předchozím systémem jsem si vystačila dost dlouho. Naopak jsem vždycky vyzdvihovala ty výhody. Při měnění designu je to daleko jednodušší. Člověk ke všem těm částem nemusel vyrábět nápisy. Pak jsem si ale uvědomila, že to za to stojí. Že prostě uspořádanost nade vše.

A tady na blogspotu to už vůbec nemusím řešit. Funguje to tady trochu jinak a člověk si jen nastaví, jak ty nadpisy potřebuje. Ale má to zase jiné mouchy. Ale také to není nic, s čím by si člověk neporadil. 


2. Logo blogu

Vždycky jsem chtěla, aby můj blog měl nějaké své charakteristické logo. Takový svůj erb, podle kterého to tu každý pozná, ať už se vzhled blogu změní jakkoliv. Prakticky celá léta mi to nedalo spát. Ještě když jsem v roce 2017 nakreslila toto, jsem nevěděla, že to má takový potenciál. Prostě další mandala, kreslená částečně kružítkem a částečně od ruky. Ani jsem neměla v úmyslu pro ní najít takové využití.

To možná až o rok později jsem si řekla, že zkusím použít tuhle. Samozřejmě to chtělo drobné barevné úpravy.  A už to zůstalo. Už jste mohli vidět mnoho barevných kombinací. A když se mi to podaří graficky hodně zničit,  přinejhorším si to naskenuju znovu. Já tu kresbu ještě mám založenou. Nedávno jsem jí měla v ruce.


3. Přidávání článků jednou týdně

Víte, měla jsem období, kdy jsem přidávala články třikrát do týdne. A také, kdy tu s bídou něco přibylo dvakrát do měsíce. A toho se tak nějak střídalo. Čas aktivity a čas neaktivity. Ale jednou týdně je takový kompromis který mě ani nevyčerpává a zároveň to tu není úplně mrtvé. Většinou články přidávám v pátek. Když to nestihnu, tak v sobotu nebo v neděli určitě. V podstatě je to stabilní 


Takže by se dalo říct, že jsem takový expert na vylepšování věcí, které mě zajímají. Ale celkem pomalý. Ale kdo ví, Třeba mě za rok a půl něco osvítí a mě napadne nějaká nová vize. Například takové ty klikací obrázky nahoře by sem bylo zajímavé zakomponovat. Ale to ještě neumím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář