9. prosince 2022

Počasí, kdy mrznou uši

Zdravím, milí čtenáři. Dneska vám představím fotky z 13. listopadu. Za dne, kdy byl tak nechutně ledový větřík, že se to prostě nedalo. A taky ta procházka podle toho vypadala. Sice jsem správně odhadla, že je dobré už vybalit ze skříně zimní bundu. Ale už mě nenapadlo, že budu potřebovat čepici.Tak nějak jsem předpokládala, že to nějak vydržím. Asi jsem prostě předpokládala, že když v pátek byly tři stupně a na uši mi zima nebyla, že to bude za takových podmínek v pohodě i v neděli. Ale s tím větříkem člověk prostě nepočítal. A on to snad ani nebyl větřík. Jediná větvička se nehnula. Ale v tom ovzduší bylo cosi lezavého. A tak pocitová teplota byla mínus sedm. 

No zkrátka atmosféra ideální akorát tak k focení křížů. 


Tenkrát jsem si ještě říkala, že je taková krásná mlha. Taková decentní. Ne jako mlha, co byla o čtrnáct dní později, která vyla jako mléko. Ať tak, či tak, zhruba někde tady jsem se otočila a vyrazila nazpátek. Ona se ta zima fakt nedala vydržet. A nebo dala, ale zrovna v tu chvíli na to nebyla nálada.


A další mlhavý výhled. A něčím takovým se člověk mohl kochat celou cestu. 

4 komentáře:

  1. Mlhu mám moc ráda, líbí se mi když se na podzim střídají jasné slunečné dny odakzující na léto a pak tyto správně sychravé, kdy buď je mlha anebo je správná bahnitá plískanice :D Vždycky si pak dovolím zabalit se do deky a vytáhnout něakou dobrou knížku. Ještě mít krb a bylo by to dokonalé!
    Tak to já se čepici bráním, vždycky se tvářím otužile xD Ale nejednou mě zachránily dvě kapuce (od mikiny a od bundy), aby mi neomrzly a neupadly uši xDD
    Fotky se mi moc líbí, hned mám chuť zabalit se do deky a číst si. Bohužel dneska to vypadá pouze na studijní materiály xD

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, znám to, proto poučena si vždy radši na delší výšlap beru náhradní oblečení a oblečení, které by mě vzít nenapadlo :D Káždopádně hezké fotky a moc děkuji za Tvé pravidelné komentáře. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář