18. prosince 2022

Sněhové překvapení

Zdravím, milí čtenáři. Ani nevíte, jak jsem ráda, že jsem letos opět stihla nafotit první sníh. Tentokrát napadl už 20. listopadu. Každopádně je to mnohem dříve, než loni. To nasněžilo až 28. listopadu. 

Víte, že jsem asi ještě nefotila tento rybníček se sněhem z tohohle úhlu? Ze zimního období tu mám fotky převážně tohoto typu.
Mám i podzimní verzi. A každý podzim je úplně jiný. Takhle nějak vypadal na přelomu září a října v roce 2018. Tehdy bylo nezvykle teplé léto a rybníček takto zezelenal. 
Nebo třeba jarní verze je také fajn. 

Jako další jsem chtěla zachytit, že na některých stromech rostlo stále ještě zelené a žlutozelené listí. A na tomto keři je ho ještě docela dost.


Také ráda fotím tyhle fotky s cestou. Člověk tím alespoň zprostředkuje druhým, jak vypadá pohled, který vidím před sebou. A ten den to vypadalo nějak takhle 


A nakonec tu máme poslední fotku. Můžeme na ní vidět něco jako velmi zanedbanou louku se stromy na pozadí. Dá se říct, že je to velmi nezajímavý výjev. Přesto je na něm něco, co mě upoutalo. 

2 komentáře:

Děkuji za komentář