17. března 2023

Lama, oslík, pes a břečťan

Zdravím, milí čtenáři. 12. března, jsem opět šla kolem plotu, za kterým jeden člověk chová různá neobvyklá zvířata. 

Tentokrát jsem se na ně nechtěla nijak zaměřovat. Ale v tu chvíli jsem koutkem oka zahlédla tuto lamu. Málokdy se stává, že jsou tak blízko u pletiva. Musela jsem toho tedy využít. Lamy jsou krásná zvířata s upřímnýma očima. Jenže upřímné oči má každý tvor kromě člověka. 


Kromě lam tam byli i oslíci. A ten jeden byl zvědavý podobným způsobem, jako náš pes. 


Také jsem si všimla stromu obrostlého břečťanem. Nic zajímavého. Takových je v okolí naší vsi mnoho. Ale ještě nikdy jsem neměla možnost vyfotit jeho plody, protože rostou většinou dost vysoko. Ale tyhle byly ve výšce očí, takže si je můžeme všichni pořádně prohlédnout. 


7 komentářů:

  1. To je tak krásný! Stačí pár fotek a hned mi to zlepší náladu. Miluji zvířátka, je to pohlazení po duši :-) My jsme teď o víkendu byli v Praze v Zoo a myslím ,že jsem si to užívala víc než ty děti :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Docela by mě zajímalo, co je to za strom, takové plody vidím poprvé... O upřímnosti lidských očí a duší jsme zrovna se ségrou nedávno vedly zajímavé debaty, hned jsem si na ně vzpomněla při přečtení tvého článku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nejsou plody stromů, ale břečťanu
    Je to taková popínapá rostlina, která klidně obrostlé celý kmen stromu. A v pohodě se uchytí i na baráku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář