10. března 2023

Mezi zimou a jarem

Zdravím, milí čtenáři. Dnes jsem tu se třemi fotkami ze třech různých. A to z 19. února, 26. února a 5. března. Tentokrát zjevně trvalo nashromáždit tolik fotek, aby mělo cenu kvůli tomu začít vytvářet nový článek. 

Na fotce z 19. února jsou sněženky. Každý rok nějaké vyfotím. Letos se mi nejvíce líbily tyhle. V kombinaci s tím sytě zeleným mechem vypadají fantasticky

 
Tady zase můžete vidět zalesněné kopce a zasněženou louku. Navíc toho 26. února byla celkem zajímavá je obloha. Mám ráda vícebarevné nebe. 
Navíc tento výhled je skvělý i z jiného úhlu. Například na poslední fotce v tomto článku


A nakonec je tu můj oblíbenÿ smrk. Fotím ho pokaždé, když kolem něj jdu. Je to ozdoba krajiny. Zvlášť takhle na konci zimy. Nebo na začátku jara? 

6 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem byla v lese a ten mech teď má takovou tu správnou "jarní" zelenou....je vidět, že navzdory téměř aprílovým sněžícím přeháňkám, zima pomalu odchází :D Máte tam krásné okolí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář