2. července 2023

Rozkvět přírody

Zdravím, milí čtenáři. Poslední dobou jsem měla s psaním článků nějakou pauzu. Je to nejspíš tím, že mi poslední dobou nějak chybí energie cokoliv cokoliv dělat. A tak alespoň zveřejním fotky z minulého měsíce. A vlastně trochu i předminulého. 

První je z 27. května. Je na ní okrasný hloh v plném květu. Na návsi jich roste hned několik už několik desítek let. Tedy alespoň, jsou tam, co si pamatuju. A že já už taky pamatuju hodně. 


Následující dvě fotky jsou ze 4. června. Na té první je květ šípkové růže na které právě sedí čmelák. 


Na druhé pak více těchto květů. Ale z vedlejšího keře. Mě baví, jak každá šípková růže má trochu jiný odstín květenství. 


A toto jsem fotila 6. června. Zde můžete vidět keř kamčatské borůvky. Máme ho trochu ve stínu, tak nemá moc plodů. Zato ale listů mu roste požehnaně. Právě bylo po dešti a mě tehdy zaujaly ty velké kapky na nich. Nevzpomínám si, že bych někdy takové viděla. Ale je pravda, že já si je většinou moc neprohlížím. 


A nakonec tu máme vlčí mák z 18. června. Trochu mě překvapilo, že je vidím růst zrovna tady. Snad už tam rostly loni. Ale asi jich nebylo tolik, aby stály za povšimnutí. 

5 komentářů:

  1. Hloh je nádherný :D Tyhle člányk s fotkama jsou pro mě vždycky hezké pokocháníčko!
    Jinak my máme doma kamčatskou borůvku a ta se s náma vůbec nekamarádí, i když jsme snad dodrželi všechny typy zkušených zahradníků :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. u mě je to teď naopak a vypadá to, že sluníčko mi dodává spoustu energie :)

    fotky jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář