12. ledna 2024

Přečtené knihy za rok 2023

Zdravím, milí čtenáři. Víte, že tohle je už osmý rok, co držím tuhle tradici v zapisování přečtených knih? Prakticky od začátku fungování tohoto blogu. To byly ty krásné staré zlaté časy, kdy blog.cz ještě jakž takž fnngoval. Navěky na ně budu vzpomínat. 

Ale k věci. Letos jsem přečetla 12 knih. To je na mé poměry tak akorát. Loni jich bylo patnáct. To byl myslím můj rekord. Napadlo mě, že k desátému výročí vytvořím v excelu spojnicový graf, který by znázorňoval, jak stoupaly a klesaly počty přečtených knih v jednotlivých časových obdobích. Ale já na to určitě zapomenu. Ať tak, či tak, pod čarou si můžete přečíst, jaké knihy jsem to letos vlastně zdolala

1. Krvavý cejch

  • Autor knihy - Jan Bauer
  • 223 stran
  • Historické, Detektivní


2. Syn pekel - Vlčí krev

  • Autor knihy - Michaela Burdová
  • 253 stran
  • Fantasy


3.  Syn pekel - Krev démona

  • Autor knihy - Michaela Burdová
  • 270 stran
  • Fantasy


4. Jak jsem se zbláznila

  • Autor knihy - Ivanka Devátá
  • 222 stran
  • Román, Pro ženy


5. Neuvěřitelné šílené příběhy

  • Autor knihy - Lukáš Pavlásek
  • 150 stran
  • Humor, Pro děti a mládež


6. Černá věž

  • Autor knihy - Luis Bayard
  • 345 stran
  • Historické, detektivní


7. Templářská relikvie

  • Autor knihy - Chloe Pavlov
  • 425 stran
  • Thriler


8. Smrt Budějovického hejtmana

  • Autor knihy - Tomáš Sterneck
  • 324 stran
  • Historické, detektivní, román


9. Mrtvola v lázni

  • Autor knihy - Lindsey Davidsová
  • 373 stran
  • Historické, detektivní


10. Žádné stopy

  • Autor knihy - Frederick Forsyth
  • 229 stran
  • Povídky, Thriler, Dobrodružné


11.Nikomu nevěř

  • Autor knihy - Amanda Quick
  • 317 stran
  • Detektivní román


12. Mágyně

  • Autor knihy -Hannah Mathewsonová
  • 383 stran
  • Fantasy 

3 komentáře:

Děkuji za komentář