26. dubna 2024

Můj první Junk Journal aneb trochu koláží pro inspiraci

Zdravím milí čtenáři. Tak se stalo, že jsem konečně dodělala svůj junk journal... Napodobeninu junk journalu... Sborník náhodných koláží... Čert ví, co je to ve skutečnosti. 

Ať tak či tak, listování tímto výtvorem jsem musela natočit, abyste si to mohli prohlédnout vcelku i vy.

Je to vlastně moje první delší video. Tedy přesněji řešeno delší, než půl minuty. Jestli bude nějaké příští, tak bude i mluvící. Ale v mým tempem bude za tři roky. Ale kdo ví? Teď když už vím, jak si poskládat provizorní stativ z krabic od bot. Vlastně úplně ze všeho nejtěžší bylo, postavit ten mobil tak, aby držel i tě správné poloze a zároveň byl v záběru celý sešit. Prostě nadlidský úkol. 

To, s čím jsem si ale dala práci, byla náhledovka. Myslím, že je velmi vkusná a decentní. Otázka je, jestli to stačí divákům. Nejsem dostatečně školená v tom, že vytvářet lákavá videa, na která každý klikne. Ale co.  :-)

Kdyžtak, mi tak můžete zanechat nějaký komentář a lajk a další ty blbosti, o které prosí běž ní youtubeři.

6 komentářů:

  1. Sice vůbec nevím co znamená takový druh videí, ale pěkný sešit, je to zajímavý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cíl toho videa je vlastně ukázat všechny koláže a jiné věci, které tam mám.

      Vymazat
    2. Aha chápu a co znamená druh videí Junk Journal

      Vymazat
    3. Když tak, kdyby tě toto téma zajímalo víc, tak v tomto článku se blíž rozepisuju, co ten Junk Journal je.

      Vymazat
  2. Pěkné koláže a takhle ve videu je to super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuji tvořivé lidičky každého věku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář