23. dubna 2024

Design 21: S vůní šeříku

Zdravím, milí čtenáři. Jak jste si asi všimli, mám nový design. Dva dny jsem ho ladila. Já chci návrat blogu.cz. Tam něco nastavit nebyl problém. Tohle je v podstatě o nervy. Mě furt přijde, že tady na tom bloggeru furt musím slevovat ze svých požadavků. Že ty obrázky prostě nejdou nastavit na 100%. Jinak je jeho používání celkem v pořádku. Jenom to nastavování designu se mi nelíbí. Asi na to potřebuju nějaký kurz. 

Ať tak či tak. Navzdory všem potížím jsem vytvořila vcelku průměrný a jednoduchý design. Jak záhlaví, tak pozadí blogu je tentokrát tvořeno z mých fotek. Ten strom už znáte. Je to ta krásná vrba z článku "Mít slunce za zády". Fotka s tím šeříkem, zatím na blogu není. Zveřejním jí, až na to přijde čas. Oddělovač nechám stejný. Ten se sem docela hodí.  

Název designu: S vůní šeříků
Datum vytvoření: 23. 4. 2024
Vyroben pro: https://raja-luthriela.blogspot.com

4 komentáře:

  1. Nádherný design 🖤🫶🏻🌸 rozhodně vypadá dobře oproti tomu předtím

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemná bleděmodrá, povedlo se ti to. Já neumím nic, poprosím už klidně mladší vnučku, dříve jsem se obracela na dceru, nyní mám velkou pomoc u Járy Rbk. bez ní a Verunky a jejího manžela bych na blogu nebyla.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká změna. Také často měním design, podle ročních období.

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná práce :) taky mi chybí blog.cz :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář