12. července 2024

Vlog z procházky aneb překvapivá krása polních cest

Zdravím milí čtenáři. V neděli 30. června jsem byla na procházce. A nefotila jsem, jako obvykle. Rovnou jsem natáčela video. Byl to takový nápad. Chtěla jsem své procházky ještě víc přiblížit lidem. . Ve videu jsou zachyceny záběry, kudy jsem šla a útržky mých myšlenkových pochodů, které mě při cestě napadaly. Jen jedno už podruhé neudělám. Nebudu natáčet v takovém vichru. Ještě že nefoukal po celou dobu, ale jen chvílemi. Každopádně rozumět je ve videu všemi, co jsem říkala. Při dalších vlozích z procházky si ale musím dávat pozor na to,  abych držela při chůzi mobil rovně a moc s ním nekymácela. To by myslím bylo pro diváka komfortnější. Také jsem uvažovala, že si do příště připravím i nějaká témata, abych na procházce nekomentovala jen to, co roste kolem. Protože to také nebude zajímavé do nekonečna. Já se tedy i teď snažila o něčem mluvit, ale není od věci si napsat seznam věcí, které můžu probírat, když okolo mě zrovna není nic zajímavého. 

Co se týče náhledovky, tak jsem na ni použila čtyři své fotky. Jsou minulých let. Snažila jsem se, aby tam byl ten samý rybník a ty samé rostliny, které jsem vídala cestou.

1 komentář:

  1. Hezké video. Polními a lučními cestami chodím nejraději. Nebolí z nich nohy tak, jako z cest ve městech a krásu přírody, zpěv ptáků a ten klid si přímo vychutnávám. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář