20. září 2024

Junk Journal na téma Edgar Allan Poe (Část 2.) - Vnitřní strana desek, obálka a boj s razítkem

Zdravím, milí čtenáři. Před časem jsem zveřejnila video na youtube. Vlastně jich za poslední dobu bylo víc, ale nechce se mi sem na blog dávat všechny. Asi sem budu dávat především videa z mé papírvé tvorby, protože ta mají nulovou sledovanost. A  třeba alespoň jeden člověk se nade mnou ustrne a pustí si to. :) 

V tomhle videu jsem ve svém junk journalu na téma Edgar Allan Poe přece jenom o chlup pokročila. Ozdobila jsem vnitřní stranu desek. Také jsem vyšperkovala obálku, kterou jsem vlepila na jednu ze stránek. A nakonec jsem nějakou dobu zápasila s gelovými razítky. Úspěšně jsem je ale přeprala. 

Pro ty z vás, co ještě neví, co ještě o junkjournalingu. Je to takový sešit, ručně vyrobený s postarších materiálů, které by se za normálních okolností vyhodily. Takhle jim ale člověk dá nový život ve formě zajímavého díla. Často se ale kombinuje i s novějšími věcmi. V tomto článku je ještě víc informací na tuto tématiku.


2 komentáře:

  1. Wow, moc hezky se to rýsuje a vypadá to fakt skvěle. Obdivuju tvoje nervy, já na takové piplačky nemám, ač se mi strašně líbí, tak max nalepit samolepky do diáře :-)) Ale ráda na taková videa koukám a obdivuju šikovnost :-) Těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář