3. září 2021

Odvrácená tvář přírody

Původně jsem tuto sérii fotek z 11. července chtěla nazvat "Mokvající odpoledne" a bylo by to velmi přesné. Ale sebekriticky jsem uznala, že to asi nebude úplně ono a že musím vymýšlet dál. Pak mě napadlo pojmenování "Příliš mokrý den". Taky by se dalo použít. Ale "Odvrácená tvář přírody" mě napadlo už když jsem  to fotila. A teď jsem si na to vzpomněla. 

Na první fotce můžete vidět svlačec. Protože prostě miluju svlačce. Tady se ale moc nevyjímají, protože jsou trochu zarostlé v trávě. Tak příště, no. Ještě asi kvetou, tak je můžu fotit ještě nějakou dobu. 


Vy přece víte, jak ráda fotografuju přírodu. Vždyˇje plná nádherných květin, mohutných stromů a ušlechtile klenutých kopců. Ale není to jen to. Například je možné objevit stvoření, která nejsou ani fotogenická a už vůbec ne hezká.
Tak například. Jdu si takhle po silnici a tu mi zrak padne na její okraj. A tam celé hejno slimáků. Tolik jich bylo na jednom místě. Obvykle vidím jednoho. A o pár metrů druhého. Tady ale mají nějaký sraz, či co. Nebo je tam někdo přinesl ze své zahrádky.


A aby těch hnusů nebylo málo, objevila jsem rostliny obklopené mšicemi. Vlastně jsou dva druhy mšicí. Jedny jsou zelené a vybírají si k vysávání převážně zahradní vegetaci. Pak je ještě černý druh a ten se zdržuje převážně na divoce rostoucích květin a keřů. Tohle jsou zrovna ty černé. A stejně jsou to obludy. 


Tak tohle mě dostalo. Přes tento kus louky obvykle člověk přejde suchou nohou. Pak přišlo několik dní vytrvalých dešťů... A výsledek...? Z louky je najednou brod. Tady už ta tráva asi posekat nepůjde. Ale třeba to už opadlo. Musím se tam podívat.


Jo a tenhle pařez  je prostě nádherný. Všimla jsem si ho už v roce 2018. Tedy alespoň myslím, že je to on. Za ty tři roky docela sešel. Ale jo. Je to on. Na této trase žádný jiný takový není. Je je vyfocený z jiného úhlu. Proto je to tak matoucí.


A abychom si po těch pochmurných a neestetických fotkách spravili náladu, mám tyto floxy. Takto vyčuhují  skrz plot směrem k silnici. To aby tu taky bylo něco hezkého. 

3 komentáře:

  1. Mokvající odpoledne by náhodou byl epický název, jen bych asi čekala fotky z ostrova malomocných. :D
    Myslím, že tvoje fotky přinášejí zase jiný vhled do přírody (jiný než všechny ty umělecké pokusy s poupaty a rosou na pavučinkách :D), ale je to taky supr, protože hejno slimáků jsem ještě neviděla.

    Hrozně moc děkuji za pochvalu postav do hry a naprosto souhlasím, že tvorba postav je v gw kolikrát zásadnější než samotná hra. A co teprv to jejich vytuňování, to je jak akčnější the sims verze. :D Na druhou stranu musím GW2 přiznat, že samotný gameplay je taky úžasně propracovaný a zajímavý - s pěkným příběhem, ohromným světem, dobrými úkoly a ještě lepšími nápady, takže kdyby tě náhodou hra chytla a chtěla sis zahrát společně, neváhej se ozvat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když řešíš čistě uměleckou stránku fotek, musím uznat, že slimejšům by prospělo nějaké lepší osvětlení a kurz modelingu. :D Ale jako čistá dokumentace toho, na co vše můžeš v přírodě narazit, je to náhodou super fotoshrnutí.
    A co se hry týče, ráda pomůžu klidně i v začátcích, kdybys měla nějaké dotazy.
    Ani nechci vzpomínat, jak dlouho jsem se učila já to ovládat :D ale vím, že na to taky přijdeš, a když ti ten svět přiroste k srdci (což mně přirostl hravě, protože je nádherný), půjde to samo. :) Myslím, že víkendy od 25. budu k dispozici, tak kdyby tě to v té době ještě lákalo, neváhej mě do hry vytáhnout. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář