29. dubna 2022

Po prašných cestách

Zdravím, milí čtenáři. Jako každý týden, i dnes vám tu ukážu fotky přírodních krás. A opět jsou z více dní. Jako první si probereme procházku z 13. března. Ten den bylo vskutku nádherně. možná dokonce 11 stupňů. Bylo to až překvapivé. Jen jedna věc to kazila. Chvílemi totiž překvapivě opět foukal nanervyjdoucí vítr. Věděla jsem, že jsem krátce po nemoci a že bych měla chránit svoje dutiny. A já si nevzala na hlavu čepici.Ale to by samo o sobě asi nevadilo, kdybych si na chvíli nesedla na mez a půl hodiny se nekochala výhledem do dáli. Ale země mi nepřišla mokrá ani studená... A přesto asi byla. A proto jsem nejspíš o pár dní později onemocněla podruhé.

Tento rybníček jsem fotila hlavně kvůli těm malým vlnkám, co jsou na jeho hladině. Málokdy vypadají takhle. Většinou nejsou tak drobné. A také je fascinující, jak i ta nejšpinavější vodní plocha vypadá modře. Že i v něčem takovém se může zrcadlit nebe


Ten den jsem si také všimla, jak zem vypadá vyprahle. Jako by celé měsíce nepršelo. Ale to přece není pravda. Byl to sotva týden. Jako by ten vítr, co se tu proháněl vysušoval vše.


Spodek této fotky jsem musela trochu oříznout. Šlo především o zamlžené kopce v dáli a ten velký kus pole tam vadil. Myslím, že takto je to mnohem lepší. Respektive to vypadá méně blbě, než předtím. 
A vůbec. Přesně na tomto místě jsem se kochala. 


A to čisté úžasně modré nebe. Jediný mráček nikde nebyl


A toto je už na naší zahrádce. Nutně jsem potřebovala letošní fotku krokusů. Já si vůbec myslím, že na tomto blogu moc těchto květin neuvidíte, pokud vůbec.


Narcisky už tu mám z loňska a snad i z předloňska. Jinak toto jsem fotila 14. března. O den později.


A když už jsme u těch květin, myslím že si můžeme dovolit trochu se vrátit v čase. A to konkrétně do 3. února. Pamatujete si, jak jsem kdysi přidávala fotku vánočního kaktusu z práce, který měl tehdy tři květy? Tak na této fotce je rozkvetlý celý. Jediné pozitivum, které se tenkrát v té práci nacházelo.
A myslím, že ani nevadí, že jsem ho dala do článku s názvem "Po prašných cestách". On je totiž často velice zaprášený. Ale asi mu to prospívá. 

2 komentáře:

Děkuji za komentář