5. srpna 2022

Krajina zlomených stromů

Zdravím, milí čtenáři. 24. července jsem se vydala cestou, kterou jsem už nějakou dobu nešla. Snad naposledy někdy na konci května. Co já vím? A to znamená, že jsem ani nemohla vidět tu spoušť, kterou způsobila ta velká bouře, co se přes nás přehnala někdy v červnu. Ale alespoň už bylo vše odklizeno z cesty.

Jako prvního jsem si všimla tohoto zlomeného stromu. Jestli jste pamětníci, tak tenhle strom můžete znát třeba z tohoto článku (druhá fotka od shora). Je to ten, co ve víc vzadu. Víte, taková velká stará vrba. Vždycky jsem obdivovala její kmen. A teď si budu muset zvyknout na to, že bude poloviční. 


A o značný kus cesty dál byl ještě jeden. Prosím o minutu ticha za všechny padlé.


A pak jsem se vydala tudy. Tohle byl vlastně vcelku horký den.


A také jsem vám chtěla ukázat, jak vypadá tento rybník v polovině léta. Pak ho vyfotím ještě na podzim.


Při cestě nazpátek jsem vyfotila tuto čekanku. 


A nakonec tu mám jednu fotku z 31. července. Můj oblíbený svlačec. Já mám ráda každý druh. Jak ten malý obyčejný, tak tenhle zahradní.

1 komentář:

Děkuji za komentář