22. listopadu 2022

Zapomenuté fotky z léta

Zdravím, milí čtenáři. Prostě se tak nějak stalo, že už mi nějakou dobu hnijou  v počítači fotky, které by už měli být dávno na blogu. Asi jsem prostě čekala, až se mi nashromáždí víc jim podobných. Ale nakonec se nezadařilo. Najednou už pak byl podzim a k podzimním fotkám začlenit moc nešly.  A teď už pomalu přichází zima. Uvědomila jsem si, že příležitost zveřejnit je už dokonce roku stejně nenastanu. A tak jsem si řekla: "Teď nebo nikdy."

Okolností vzniku této fotky si pamatuju docela dobře. Psal se 27. červenec. V jednu chvíli se během čtvrt hodiny setmělo. Foukal vítr a začalo kapat. A pak se rozpršelo víc. Padaly i malinké kroupy. Dokonce i nějaké ty hromy zazněly. Vykoukla jsem z okna z kuchyně a kdysi tak daleký výhled byl zahalen mlze. Nebo v dešti? No nemohla jsem to nevyfotit. Každopádně za deset minut opět svítilo sluníčko.


Toto jsem fotila 1. srpna na mostě ve Strakonicích. To byl ten den, jak jsem tehdy byla na výletě v Písku. Tam jsem také zvěčnila kde co. A také řeku. Vlastně jsem vám chtěla ukázat, že Otava ve Strakonicích je užší, než v Písku. A pak mi bylo blbé strakonickou fotku mít v článku s názvem Výlet do písku. A tak to sem dávám alespoň takhle dodatečně.


Toto je foceno ten samý den, akorát k večeru. Přišla nějaká čtvrthodinová přeháňka a do toho zasvítilo slunce. Proto se objevila taková krásná duha. Ale není to zrovna dvakrát povedená fotka. Ty střechy ji dost hyzdí. Ale je to foceno z okna obýváku. Lépe to prostě nešlo. 

2 komentáře:

  1. Jo, hned bych léto uvítala. I když těším se i ze zimy, ale maximálně doma za oknem :-) A jinak v Písku jsem byla před dvěma lety a líbilo se :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář