13. ledna 2023

Sluneční lázeň

Zdravím, milí čtenáři. Dnes tady mám fotky ze dnou dnů. První tři jsou z 31. prosince 2022 a ta poslední už je z 1. ledna 2023. A musím říct že oba dva ty dny bylo nezvyklé teplo. Například na toho Silvestra. Vyšla jsem ven v zimní bundě a už po pár metrech jsem si jí musela sundat a zbytek procházky absolvovat v mikině. Dokonce jsem i potkala člověka na kole, co měl na sobě tričko. Na tuto roční dobu prostě nezvyklé. Doma jsem  pak zjistila, že teploměr ukazuje šestnáct stupňů. No koukala jsem na to, jako blázen. Na nový rok bylo o stupeň méně. To už jsem si raději vzala na procházku vestu. Ale i tak. 

A teď k fotkám jako takovým. Na téhle kromě čistému výhledu až k samému horizontu si můžete všimnout minimálně dvou UFO mraků. Tedy mraku, jehož tvar napovídá, že by se za ním mohla ukrývat mimozemská loď. Což je ten vlevo nad tím domem a pak ten, co je vpravo a je ho na fotce jenom půlka. 

 

Dokonce i tady je minimálně jeden UFO mrak. Ale patrně se jich tam skrývá víc... A teď si představte, že by tohle byla fakt pravda. :-)


Tady si zase můžete prohlédnout, jak vypadá křížek na rozcestí za polojasného počasí. Úplně jiná atmosféra, než třeba tady. A není to jen tím, že je to foceno z jiného úhlu 


A tohle je fotka z 1. ledna. Jak už jsem naznačovala na začátku, i tentokrát bylo velice hezky. Jako někdy v půlce dubna. Někdo mi dokonce řekl, že takovéhle zimní počasí bylo naposled na přelomu let 1987 a 1988. 

4 komentáře:

Děkuji za komentář