10. února 2023

Lezavé útržky

Zdravím milí čtenáři. Dnes pro vás mám fotky jenom dvě. První z 8. ledna a druhou z 16. ledna. Já bych je klidně spojila s fotkami následujícími, ale ty jsou se sněhem a do téhle série se nehodí.

Na téhle fotce můžete opět vidět krásnou mlhu. Skoro tak hezkou, jako na fotkách v článku Studie mlhy. Tehdy byl konec listopadu a krajina vypadala trochu víc zeleně. A snad bylo i o několik stupňů tepleji. V lednu je však příroda hluboce spí. Proto to vypadá, že se zdánlivě nic neděje. Ale i dřímající příroda může vnímavým duším poskytnout útěchu, inspiraci a prostor pro rozjímání.


A tyto houby jsem měla možnost spatřit, když jsem šla výjimečně z práce pěšky. Stejně to mám kousek, tak co. Rostly si jen tak u silnice. Těžko říct, co jsou zač. A ani se o nějaké určování nebudu pokoušet. To bych si předtím musela prohlédnout lupeny a třeň. Tedy ten proužkatý spodek a nohu. Jenže tenkrát mě nenapadlo to všechno dopodrobna zkoumat. A teď už tam ty houby nejsou... Nevadí. 

1 komentář:

Děkuji za komentář