15. března 2024

Záložka Spring Flower

Pamatujete si ještě takovou tu záložku z washi pásek, kterou jsem vytvořila loni na jaře? Tak tu jsem v zimě založila do jedné knížky, kterou jsem pak vrátila do knihovny. Jakmile jsem si to uvědomila, ihned jsem si naplánovala, že až tam půjdu příště, tak si ji vezmu zpět. Věděla jsem, že tam na mě ta záložka počká.

Mezitím jsem ale nechtěla být bez záložky, takže jsem si vyrobila novou. Mám totiž pár nových washi pásek a samolepek, se kterými už se dá něco udělat.

Rozstřihala jsem krabičku od voňavky. Ta byla z tak akorát tvrdého papíru, který měl docela hezkou přední stranu.

Na obvod jsem použila žíhanou washi pásku se zlatými trojúhelníčky a čtyřúhelníčky.

Bílý čtverec s názvem voňavky jsem přelepila samolepkou fialových krystalů. Výsledný dojem je nakonec docela dobrý. A to bílé okýnko vypadá, jako by tam bylo úmyslně.

Pak jsem nalepila i nápis Spring flower. Ale spíš proto, že se mi tam hodil font písma, než kvůli něčemu jinému. Ten pás květin, co jsem tam přidala pak nakonec moc jarní není, ne? Ale skvěle ladí s ostatními komponenty.


A aby zadní strana nebyla tak smutná, tak i tu jsem ozdobila. Dala jsem tam samolepku růží  a nakonec fixy doplnila ty barevné puntíky.


To až potom jsem si uvědomila, že takové skvělé záložky je pro mě škoda. Těch pár dnů, než jsem šla znovu do knihovny, jsem si zakládala knihu nějakou vstupenkou a tenhle výtvor dala při nejbližší příležitosti ségře k svátku. Asi z ní měla radost. Dokonce jí i používá.

A co vy? Také rádi tvoříte? A jestli ano, co já to nejčastěji?

4 komentáře:

  1. .moc pěkné. Krásné dny Ti přeji

    OdpovědětVymazat
  2. to je hezké :) dřív jsem si taky vyráběla záložky, ale teď na to není čas :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná záložka 😃 taky je ráda vyrábím, moje poslední byl praktický "vzorník" washi pásek 😂 jinak poslední dobou nejčastěji sešívám různé zápisníky, to mě teď baví moc😃

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář