14. října 2022

Zlatozelená

Zdravím, milí čtenáři. Jestliže na minulých fotkách byl podzim znát jen v náznacích, na fotkách z 9. října už je v plném proudu. A přitom ten den bylo tak nádherně. 

Na první fotce můžete vidět kříž, který jsem už několikrát fotila Například tady, tady a tady. Pokaždé při jiném světle a v jiném úhlu. Tentokrát vypadá tak milé, na to, že je to vlastně symbol smrti. 

Na téhle fotce zase můžete zase vidět přechod jedněch mraků do druhých. Ale vyfotit tento výjev nebylo mým původním záměrem. Já jsem jen chtěla zvěčnit krásu té louky se stromy v pozadí. Těch mraků jsem si všimla až pak.


A nakonec tu mám detail zajímavě zbarvených javorových listů. Mě se vždycky líbilo, když jsou zeleně a žlutě žíhané. Je to fascinující. Neopakovatelné.

2 komentáře:

Děkuji za komentář